søndag 30. oktober 2011

ROSA BURSDAG

I dag har vi hatt en kjempekoselig feiring (den første av tre) 
for Milly som blir tre år denne uka! 
Litt rosa pynt så klart! Lykten kjøpte jeg for bare 10 kroner på Smart Club. 

Rosa, rosa. Det er vel lov når man fyller tre år? :)


Bursdagsbarnet sammen med pappa'n sin. ♥ 
Bare to dager til den ordentlig store dagen nå! 
Hjemmelagde pom-poms etter Martha Stewart sin oppskrift

Kommer flere bilder fra pynt og feiring senere! Ønsker deg en fin start på uken! 

6 kommentarer:

  1. Se på de finingene der da! Gratulerer med 3åringen! gleder meg til flere pynte-bilder! vi feirer nemlig 3årsdag neste mnd! så alle tips er velkommen!
    god uke til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 3-åring, en herlig alder:) Jeg har hatt tre, 3-åringer:)
    Klart det må pyntes med rosa på dagen hennes:)
    Fin feiring til dere:)

    Trine:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til den fine jenta deres :) Et herlig bilde sammen med pappa ;) Rosa må det være !

    Klem fra Janne som ønsker deg en fin uke også :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til 3åringen!!:) Og så koselige barnerom du har vist fram!!!! Veldig flott den plakaten du lagde også!!! Fin mandag og uke til deg!!

    SvarSlett
  5. Næmmen, ikke bare heter snuppene våre nesten det samme, de har bursdag nesten samtidig også ;) Gullet ble 3 år 24 oktober. Lykke til med feiring :) *♥*

    SvarSlett
  6. Så søt ei bursdagsjente!! Moro med feiring kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar - da blir jeg veldig glad! ♥ Hilsen Kikki